علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 466
بازدید کل : 179907
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


دومین گردهمایی ورزشی خانواده بزرگ دارت کشور

 

))به مناسبت میلاد نیمه شعبان برگزار می شود((.

دومین گردهمایی ورزشی خانواده بزرگ دارت کشور

 

 

     دومین مراسم گردهمایی ورزشی خانواده بزرگ دارت کشور به مناسبت میلاد با سعادت تنها منجی بشریت حضرت صاحب الزمان امام مهدی(علیه السلام) روز شنبه اول تیرماه در سالن اجتماعات کانون فرهنگی ورزشی شهید مطهری با حضور کلیه مدیران،مسولان،ورزشکاران،روسای کمیته های ورزشی دارت سراسر کشور و... راس ساعت 18 برگزار می گردد.

     به گزارش روابط عمومی، مهدی شایسته دبیر انجمن دارت کشور با بیان این مطلب گفت: این گردهمایی به مدت یکروز در کانون فرهنگی ورزشی شهید مطهری و با هدف تبادل نظر در خصوص توسعه ورزش دارت،گزارش عملکرد فصل 92-1391 ، اعلام برنامه های سال آینده، تقدیر و تجلیل از ورزشکاران قهرمان کشور و... برگزار می شود.

    وی همچنین ادامه داد: در این مراسم از بازیکنان با اخلاق کشور، برترین وبلاگ های تخصصی دارت و برترین کمیته دارت کشور تقدیر و تشکر خواهد شد.

    شایسته با بیان این که خانواده بزرگ و فرهنگی دارت کشور خود میزبانان این مراسم هستند از تمامی فعالان و دوست داران این ورزش مفرح برای شرکت در این مراسم دعوت کرد تا با حضور پرشور خود هرچه بیشتر به این مراسم غنا ببخشند.

گفتنی است آدرس مراسم مذکور به شرح ذیل می باشد:

اتوبان بعثت، پل فداییان اسلام ،جنب پارک بعثت،انتهای خیابان صابونیان ، جنب مجتمع تجاری اداری نور، سالن اجتماعات کانون فرهنگی ورزشی شهید مطهری

 

منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا     



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com